Bestyrelsen

Formand  Jens Peter Marcher                    Reimersvej 18  Tlf. 86492112  birthe-marcher@mail.dk                                                    Næstformand, Erling Frederiksen               Reimersvej 70  Tlf. 26494849  erlingrobert@gmail.com                                                          Kasserer  Anne-Grethe Sørensen               Reimersvej 46  Tlf. 61796654  agsauning@gmail.com                                                    Sekretær  Birthe Marcher                            Reimersvej 18  Tlf. 86492112  birthe-marcher@mail.dk                                          Bestyrelsesmedlem  Aase Nielsen              Reimersvej 64  Tlf. 22674811                                                                                        Bestyrelsesmedlem Johannes Johansen    Reimersvej 62  Tlf.  61727407  lejojohansen@gmail.com                                               Suppleant Helga Poulsen                            Reimersvej 6    Tlf. 20492132  Helgapoulsen@gmail.com